ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΦΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;

Η μόλυνση των οχημάτων αποτελείται από δύο στρώματα. Πρώτον, ένα ορατό στρώμα που αφαιρείται εύκολα με ένα σαμπουάν αυτοκινήτου ή ισχυρό καθαριστικό πρόπλυσης. Ωστόσο, μετά τον καθαρισμό, παραμένει ένα δεύτερο στρώμα λιγότερο ορατής βρωμιάς. Αυτή η βρωμιά έχει φωλιάσει μέσα και πάνω στο χρώμα. Αυτό αφαιρείται εύκολα με προϊόντα αργίλου. Διαβάστε σε αυτό το 'Insight' γιατί πρέπει να περάσετε με πηλό τη βαφή σας και πώς το κάνετε.

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΠΗΛΟΣ ΣΤΗ ΛΑΚΚΑ;

Μετά το πλύσιμο, το αυτοκίνητο φαίνεται καθαρό, αλλά τίποτα δεν απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Το χρώμα του αυτοκινήτου μπορεί να φαίνεται ομαλό, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ένα δεύτερο στρώμα ρύπανσης πάνω και μέσα στο χρώμα. Το χρώμα αισθάνεται άκαμπτο από τη ρύπανση. Αυτή η ρύπανση αποτελείται από πολύ λεπτά υπολείμματα επίμονης βρωμιάς, όπως περιττώματα πτηνών, σκουριά, έντομα, ρητίνη δέντρων και πίσσα. Με τον πηλό αυτοκινήτου αντιμετωπίζετε αυτόν τον τύπο μόλυνσης που απομένει.

Τι κάνει ο πηλός με αυτό; Το Claybar γλιστρά κατά μήκος της επιφάνειας του χρώματος και μαζεύει όλη τη βρωμιά που είναι ακόμα πάνω του και προεξέχει. Αυτή η βρωμιά κολλάει στον πηλό. Τα προϊόντα αργίλου χρησιμοποιούνται πάντα σε συνδυασμό με ένα λιπαντικό όπως το Cartec Clay Grip. Αυτό διασφαλίζει ότι το Claybar γλιστράει ομαλά πάνω από το χρώμα και μειώνει την πιθανότητα γρατσουνιών.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;

Η διαδικασία του πηλού αυτοκινήτου ξεκινά με το σχολαστικό πλύσιμο του αυτοκινήτου. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε ένα καλό σαμπουάν ή καθαριστικό πρόπλυσης. Αφού καθαριστεί πλήρως το αυτοκίνητο, μπορείτε να ελέγξετε τη βαφή για να δείτε αν είναι ώρα για θεραπεία με Claybar.

Συμβουλή: Για να ελέγξετε εάν η λάκα χρειάζεται πέρασμα με πηλό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια πλαστική σακούλα. Βάλτε το χέρι σας στην τσάντα και μετά τρίψτε τη λάκα. Αυτή η μέθοδος αυξάνει την αίσθηση ομαλότητας όταν υπάρχει βρωμιά στο χρώμα. Το χρώμα δεν έχει απαλή αίσθηση; Τότε ήρθε η ώρα να αρχίσετε τη διαδικασία.

Ο πηλός δεν πρεπει να περνιέται ποτέ στεγνός, γιατί θα προκαλέσει πολύ λεπτές γρατσουνιές στη λάκα. Επειδή ο ίδιος ο Πηλός είναι κολλώδης και περιέχει πολύ λεπτή άμμο , χρειάζεται ένα λιπαντικό για να γλιστράει ομαλά πάνω από το χρώμα. Επομένως, ψεκάστε καλά τη βαφή με το Cartec Clay Grip. Μετακινήστε τον πηλό ελαφρά και ομαλά πάνω από το χρώμα. Μην ασκείτε πίεση στο Claybar. Αυτό δεν θα σας βοηθήσει να αφαιρέσετε περισσότερη βρωμιά. Αρκεί να γλιστρήσετε απαλά την ράβδο αργίλου πάνω από το χρώμα. Μπορεί ο πηλός σε ορισμένα σημεία να μην γλιστράει εύκολα, το οποίο σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότεροι ρύποι στο χρώμα. Εάν το Claybar έχει κάνει τη δουλειά του, η κίνηση θα είναι πιο ελαφριά.

Αν λερωθεί ο πηλός από τις επικαθήσεις αναποδογυρίστε τον ή ζυμώστε τον ώστε να βγει ένα καθαρό στρώμα. Όταν ένα καθαρό κομμάτι πηλού δεν εμφανίζεται πια, ήρθε η ώρα να τον αντικαταστήσετε. Εάν ο πηλός πέσει κατά λάθος στο πάτωμα, θα πρέπει να αντικατασταθεί για να αποφευχθούν οι γρατσουνιές!

Για την αντικατάσταση της ράβδου αργίλου, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί claypad ή clayglove. Αυτά είναι εξοπλισμένα με ένα στρώμα πηλού όπως στη ράβδο πηλού. Το μαξιλαράκι και το γάντι επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα με την πήλινη ράβδο. Προσοχή: Το Claypad και το Clayglove πρέπει επίσης να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με το Claygrip.

Συμβουλή: Τα προϊόντα αργίλου μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με iron removers. Αυτό προκαλεί την αφαίρεση της σκουριάς και άλλων ειδών βρωμιάς ταυτόχρονα.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΠΗΛΩΝ

Η Cartec έχει ένα κόκκινο και ένα μπλε Claybar στη σειρά. Το κόκκινο Claybar είναι για πιο βαριά βρωμιά. Αφήνει επίσης ελαφριές γρατσουνιές στη βαφή. Το μπλε Claybar είναι πιο ήπιο από το κόκκινο και αφήνει (όταν εφαρμόζεται σωστά) ελάχιστα έως καθόλου ίχνη στο χρώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι γρατσουνιές αφαιρούνται πολύ εύκολα με ένα ελαφρύ γυαλιστικό προϊόν όπως το Cartec Refinish Final Cut 9000.

Το κιτ περιέχει Claybar 200 γραμμάρια , Claygrip 100 ml και κουτί